ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Usług Opiekuńczych
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. organizacyjnych i koordynacji programów

Miejsce pracy: Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze ul. Jacka Kaczmarskiego nr 2

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: administracja

Data udostępnienia: 2023-03-27

Ogłoszono dnia: 2023-03-27

Termin składania dokumentów: 2023-04-06 15:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2023

Id ogłoszenia: 2/2023

Zlecający: Dyrektor Centrum Usług Opiekuńczych

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe
b) co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
c) bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne,
d) obywatelstwo polskie,
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
f) nieposzlakowana opinia,
g) znajomość regulacji prawnych z zakresu zadań realizowanych przez Centrum Usług Opiekuńczych, a w szczególności: ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie terytorialnym, ustawy o finansach publicznych, ustawie o ochronie danych osobowych oraz  przepisów prawa pracy oraz bhp i ppoż,
b. Wymagania dodatkowe:
a) bardzo dobra znajomości pakietu MS Office;
b) umiejętność redagowania pism urzędowych;
c) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;
d) dobra organizacja pracy oraz wysoki poziom zaangażowania;
e) doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi,
f) predyspozycje osobowościowe tj. umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami, umiejętność samodzielnego organizowania stanowiska pracy, wysoka kultura osobista;
g) odporność na stres, odpowiedzialność, asertywność, rzetelność, systematyczność i otwartość
h) mile widziane doświadczenie w realizacji zadań związanych z Projektami Unijnymi oraz Programami Rządowymi

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Tworzenie procedur i regulaminów wewnętrznych, sporządzanie instrukcji i innych przepisów stosowanych w jednostce
2. Redagowanie pism wychodzących, sporządzanie sprawozdań okresowych, wszelkich zestawień i analiz - na potrzeby jednostki i innych podmiotów (w tym: MOPS, Urząd miasta, itp.)
3. Organizacja, realizacja i nadzór oraz rozliczanie programów wykonywanych przez jednostkę
4. Nadzór i podejmowanie działań w celu zapewnienia funkcjonowania skutecznej kontroli zarządczej;
5. Współpraca z Kierownikiem Mieszkania Chronionego i oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego.
6. Badanie potrzeb i organizowanie szkoleń zawodowych pracownikom Centrum.
7. Organizacja zebrań pracowników jednostki.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) praca w wymiarze 1 etatu
2) 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami),
3) Przewiduje się zawarcie pierwszej umowy o pracę na tym stanowisku na czas określony,
4) specyfikacja pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) curriculum vitae,
3) list motywacyjny,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
5) zaświadczenie kandydata o niekaralności
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-04-06 15:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym (decyduje data stempla pocztowego);
c. Miejsce:
Centrum Usług Opiekuńczych, ul. Jacka Kaczmarskiego 2, 65- 634 Zielona Góra,  prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na stanowisko Inspektora ds. organizacyjnych i koordynacji programów w Centrum Usług Opiekuńczych„

VII. Informacje dodatkowe:

1) aplikacje, które wpłyną do Centrum po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku
Centrum Usług Opiekuńczych przy ul. Jacka Kaczmarskiego 2
oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Opiekuńczych (bip.cuo.zgora.pl)
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług Opiekuńczych przy ul. Jacka Kaczmarskiego 2
 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Opiekuńczych (bip.cuo.zgora.pl);
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Klauzula informacyjna dla osób / kandydatów do pracy na stanowisko inspektora ds. organizacyjnych i koordynacji programów w Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze
 
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i  2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz. Urz. UE L 119
z 4.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
 
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Jacka Kaczmarskiego nr 2, zwany dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
  2. Inspektorem danych osobowych u Administratora jest Pani Dorota Furmanowicz, e- mail:księgowość@cuo.zgora.pl, tel. 68 326-65-95,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizowania umowy o pracę/umowy cywilnoprawnej i będą udostępnianie inne odbiorcom, tylko na podstawie przepisów prawa, w celu realizacji m. in. obowiązków ubezpieczeń społecznych, zdrowotnego oraz podatkowych,
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1c w związku z m.in. art. 221 Kodeksu Pracy, rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych, kodeksem cywilnym oraz art. 6 ust. 1 a w zakresie danych dobrowolnie przekazanych pracodawcy;
 
 
Posiada Pani/Pan prawo do:
  • żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie danych przekazywanych na gruncie art. 6 ust. 1a; cofnięcie zgody na przetwarzanie danych w szerszym zakresie uniemożliwi realizację zawartej umowy;
  • Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do celów prawidłowego wywiązywania się z obowiązków nałożonych przepisami prawa, tj. dokumentacja płacowa i akta osobowe przez okres 50 lat, dokumentacja pomocnicza, według potrzeb, nie dłużej niż 5 lat. 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Usług Opiekuńczych
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Miernik-Krukurka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-27 10:36:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Frątczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-27 10:37:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Frątczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-03-28 09:46:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
319 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony