ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Usług Opiekuńczych
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: zastępca dyrektora

Miejsce pracy: Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze ul. Jacka Kaczmarskiego nr 2

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: administracja

Data udostępnienia: 2024-05-07

Ogłoszono dnia: 2024-05-07

Termin składania dokumentów: 2024-05-17 15:00:00

Nr ogłoszenia: 4/2024

Zlecający: Dyrektor Centrum Usług Opiekuńczych

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej 5-letni staż pracy,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
f) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) nieposzlakowana opinia,
b. Wymagania dodatkowe:
a) dyplom ukończenia studiów podyplomowych w zakresie organizacji pomocy społecznej lub specjalizacji w zakresie organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. pomocy społecznej (Dz. U z 2020 r. poz. 1876)
b) doświadczenie w pracy w pomocy społecznej, w szczególności doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi,
c) bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne,
d) znajomość regulacji prawnych z zakresu zadań realizowanych przez Centrum Usług Opiekuńczych, a w szczególności: ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie terytorialnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów prawa pracy i przepisów bhp i ppoż, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych,
e) biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
f)bardzo dobra znajomości pakietu MS Office;
g) umiejętność redagowania pism urzędowych;
h) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;
i) dobra organizacja pracy oraz wysoki poziom zaangażowania;
j)predyspozycje osobowościowe tj. umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami, umiejętność samodzielnego organizowania stanowiska pracy, umiejętność delegowania zadań, wysoka kultura osobista;
k) odporność na stres, odpowiedzialność, asertywność, rzetelność, systematyczność                i otwartość;
l) mile widziane doświadczenie w realizacji zadań związanych z Projektami Unijnymi oraz Programami Rządowymi w szczególności: Programów resortowych Ministra Rodziny i Polityki Społecznej "Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego oraz programu Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością dla Jednostek Samorządu Terytorialnego;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zastępowanie Dyrektora w czasie jego nieobecności;
2. Organizowanie pracy i bezpośredni nadzór nad prawidłową działalnością podległych komórek organizacyjnych Centrum, zgodnie ze schematem organizacyjnym CUO,               w szczególności Mieszkania Treningowego
3.Sprawowanie kontroli w zakresie wykorzystania przyznanych klientom CUO świadczeń – gorących posiłków w postaci obiadów, usług opiekuńczych, pobytu w mieszkaniu treningowym  oraz możliwości  wypożyczenia sprzętu rehabilitacyjnego
4. Organizacja, realizacja i nadzór programów wykonywanych przez CUO dotyczących polityki senioralnej (w szczególności: „Asystent osobisty Osoby z Niepełnosprawnością”; Opieka Wytchnieniowa”)
5. Analizowanie i ustalanie potrzeb kadrowych w podległych komórkach organizacyjnych;
6. Koordynowanie i nadzór spraw związanych ze sprawozdawczością Centrum;
7. Nadzór i podejmowanie działań w celu zapewnienia funkcjonowania skutecznej kontroli zarządczej;
8. Redagowanie pism wychodzących z Centrum Usług Opiekuńczych
9. Nadzór nad rozstrzyganiem spraw spornych, w tym skarg i zażaleń
10. Zgłaszanie Dyrektorowi uwag w zakresie organizacji i jakości pracy w Centrum,
11. Organizowanie szkoleń zawodowych pracownikom Centrum

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) praca w wymiarze 1 etatu
 2) 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami),
3) Przewiduje się zawarcie pierwszej umowy o pracę na tym stanowisku na czas określony,
4) specyfikacja pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

co najmniej 6 %

V. Wymagane dokumenty:

1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) curriculum vitae,
3) list motywacyjny,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
5) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku zastępcy dyrektora
6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe,  o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
8)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-05-17 15:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym (decyduje data wpływu do Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Gorze);
c. Miejsce:
    1. Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze, ul. Jacka Kaczmarskiego 2,                 65- 634 Zielona Góra ;
    2. prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na stanowisko Zastępcy Dyrektora  Centrum Usług Opiekuńczych

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze (65- 634) przy ulicy Jacka Kaczmarskiego 2. Z administratorem można skontaktować się mailowo: kontakt@cuo.zgora.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. 2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się mailowo: inspektor@4consult.com.pl 3) Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji, na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w przypadku danych dotyczących zdrowia. 4) W związku z przetwarzaniem Pani/ Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa. 5) Pani/ Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów. 6) Posiada Pani/ Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem. 7) Posiada Pani/ Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa. 8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy oraz ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Usług Opiekuńczych
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-05-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Dudziak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-05-07 13:40:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Frątczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-05-07 13:41:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Frątczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-05-07 13:41:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
322 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony