ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Usług Opiekuńczych
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. finansowych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze ul. Jacka Kaczmarskiego nr 2

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Księgowość

Data udostępnienia: 2024-10-18

Ogłoszono dnia: 2024-10-18

Termin składania dokumentów: 2024-10-28 00:00:00

Nr ogłoszenia: 5/2024

Zlecający: Dyrektor Centrum Usług Opiekuńczych

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie średnie lub wyższe,
  2. co najmniej 3-letni staż pracy, w tym co najmniej rok na podobnym stanowisku,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia,
  8. znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości budżetowej oraz finansów publicznych, znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w pracy w instytucjach administracji publicznej,
  2. obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
  3. staranność, samodzielność, komunikatywność,
  4. umiejętność planowania zadań, radzenia sobie ze stresem,
  5. umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista,
  6. znajomość pakietu MC Office,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) przygotowanie danych do okresowych sprawozdań z dochodów budżetowych,
b) klasyfikacja dochodów budżetowych jednostki,
c) księgowanie wpłat dochodów budżetowych,
d) księgowanie przypisów należności z tytułu dochodów budżetowych
e) dokonywanie uzgodnień i weryfikacji dochodów budżetowych,
f) analiza kont rozrachunkowych, egzekucja należności, potwierdzanie sald należności,
             g) sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym,

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

   1) praca w wymiarze 1 etatu,
   2) 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi  przepisami)
   3) w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony,
   4) specyfikacja pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2.  curriculum vitae,
  3. list motywacyjny,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
  5. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
  6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania     z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-10-28 00:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym (decyduje data wpływu do Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Gorze)
c. Miejsce:
Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze, ul. Jacka Kaczmarskiego 2, 65- 634 Zielona Góra,   
prosimy o dopisanie na kopercie słów: „Nabór na stanowisko inspektora ds. finansowy”

VII. Informacje dodatkowe:

  1. aplikacje, które wpłyną do Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze  po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze, ul. Jacka Kaczmarskiego 2, 65- 634 Zielona Góra oraz Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze (cuo.bipzielonagora.pl);
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze, ul. Jacka Kaczmarskiego 2, 65- 634 Zielona Góra oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze (cuo.bipzielonagora.pl);
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016)
informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze (65- 634) przy
ulicy Jacka Kaczmarskiego 2. Z administratorem można skontaktować się mailowo: kontakt@cuo.zgora.pl lub pisemnie na
adres siedziby administratora.
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się mailowo:
inspektor@4consult.com.pl
3) Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji, na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie zgody
(art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w przypadku danych dotyczących zdrowia.
4) W związku z przetwarzaniem Pani/ Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane
innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa.
5) Pani/ Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów.
6) Posiada Pani/ Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych,
prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na
podstawia zgody przed jej cofnięciem.
7) Posiada Pani/ Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach
prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy oraz ustawie z dnia 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.

 
« powrót do poprzedniej strony