ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Usług Opiekuńczych
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. kadrowo-administracyjnych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze ul. Jacka Kaczmarskiego nr 2

Wymiar etatu: 0,5

Ilość etatów: 1

Wydział: administracja

Data udostępnienia: 2024-02-14

Ogłoszono dnia: 2024-02-14

Termin składania dokumentów: 2024-02-24 14:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2024

Zlecający: Dyrektor Centrum Usług Opiekuńczych

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) Wykształcenie: spełnienie jednego z poniższych warunków:
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, rachunkowość, finanse, administracja, zarządzanie i marketing oraz staż pracy min. 3 lata
  • wykształcenie średnie oraz staż pracy min. 5 lat
5) posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy na stanowisku związanym z rozliczaniem płac
w jednostkach budżetowych,
6) nieposzlakowana opinia,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
8) znajomość obsługi komputera (programy wykorzystywane w codziennej pracy: pakiet MS Office, Internet - poczta elektroniczna) i urządzeń biurowych,
b. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych, a przede wszystkim:
- ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych
oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych.
2) umiejętność sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu
o materiały źródłowe i przewidywane założenia.
3) umiejętność pracy w zespole, budowania dobrych relacji ze współpracownikami, rozwiązywania problemów, samodzielnego organizowania swojej pracy
4) Posiadanie następujących cech osobowościowych i psychospołecznych: uczciwość, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, dokładność, rzetelność, sumienność, wysoka kultura osobista.
5) umiejętność redagowania pism
6) mile widziana znajomość programu Stream Soft
7) gotowość poszerzania kwalifikacji w zakresie dotyczącym zakresu obowiązków.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Prowadzenie wszystkich spraw związanych z naliczaniem płac w jednostce oraz współpraca przede wszystkim
z pracownikami administracyjnymi CUO, a w szczególności:
- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac pracowników i zleceniobiorców,
- naliczanie i odprowadzanie potraceń z list płac, w tym: ZUS, PZU, podatek dochodowy i inne,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń,
- roczne rozliczanie pracowników z podatku dochodowego,
- rozliczanie delegacji służbowych i comiesięcznych ryczałtów za przejazdy lokalne,
- sporządzanie operatywnych sprawozdań z wykonania funduszu płac,
- sporządzanie deklaracji podatkowych,
- sporządzanie sprawozdań do GUS oraz PFRON,
- naliczanie i przekazywanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne pracowników
i świadczeniobiorców,
- naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych świadczeń wynikających
z ubezpieczenia społecznego,
- sporządzanie deklaracji i informacji do ZUS, sporządzanie korekt deklaracji do ZUS,
- zgłaszanie, wyrejestrowywanie i dokonywanie zmian danych pracowników w ZUS,
- sporządzanie planów budżetowych dotyczących zatrudnienia w CUO,
- terminowe sporządzanie sprawozdań GUS: Z-03, Z-05, Z-06, itp.,
- przygotowywanie danych do dokonania odpisu na ZFŚS,
- współudział w przygotowywaniu rzeczowego wykazu akt, instrukcji kancelaryjnej,
- obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) miejsce pracy: Centrum Usług Opiekuńczych, pomieszczenie biurowe na I piętrze, brak windy,
2) praca w wymiarze 1/2 etatu
3) 20 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami),
4) przewiduje się zawarcie pierwszej umowy o pracę na tym stanowisku na czas określony
5) specyfikacja pracy: praca przy komputerze

V. Wymagane dokumenty:

1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) curriculum vitae,
3) list motywacyjny,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Głównego Księgowego,
6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-02-24 14:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym (decyduje data stempla pocztowego);
c. Miejsce:
Centrum Usług Opiekuńczych, ul. Jacka Kaczmarskiego 2, 65- 634 Zielona Góra,
 prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na stanowisko Inspektora ds. kadrowo-administracyjnych w Centrum Usług Opiekuńczych„
 
 
Dokumenty uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłyną na wyżej wymieniony adres do dnia 24.02.2024r. do godziny 14:00.

VII. Informacje dodatkowe:

1) aplikacje, które wpłyną do Centrum po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług Opiekuńczych przy ul. Jacka Kaczmarskiego 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Opiekuńczych (bip.cuo.zgora.pl)
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług Opiekuńczych przy ul. Jacka Kaczmarskiego 2  oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Opiekuńczych (bip.cuo.zgora.pl);
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016)
informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze (65- 634) przy
ulicy Jacka Kaczmarskiego 2. Z administratorem można skontaktować się mailowo: kontakt@cuo.zgora.pl lub pisemnie na
adres siedziby administratora.
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się mailowo:
inspektor@4consult.com.pl
3) Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji, na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie zgody
(art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w przypadku danych dotyczących zdrowia.
4) W związku z przetwarzaniem Pani/ Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane
innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa.
5) Pani/ Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów.
6) Posiada Pani/ Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych,
prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na
podstawia zgody przed jej cofnięciem.
7) Posiada Pani/ Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach
prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy oraz ustawie z dnia 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.
« powrót do poprzedniej strony