ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Usług Opiekuńczych
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. kadrowo-administracyjnych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze ul. Jacka Kaczmarskiego nr 2

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: administracja

Data udostępnienia: 2024-01-15

Ogłoszono dnia: 2024-01-15

Termin składania dokumentów: 2024-02-05 14:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2024

Zlecający: Dyrektor Centrum Usług Opiekuńczych

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Wymagania niezbędne
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) posiadanie wykształcenia wyższego i co najmniej 3 lata stażu pracy lub średnie i 5 lat stażu pracy,
5) posiadanie co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem kadr,
6) nieposzlakowana opinia,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
8) znajomość obsługi komputera (programy wykorzystywane w codziennej pracy: Word, Office, Excel, Internet - poczta elektroniczna) i urządzeń biurowych,
b. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w pracy w jednostkach z sektora finansów publicznych,
2) dobra znajomość ustaw z zakresu prawa pracy, o pracownikach samorządowych, o  PPK, ubezpieczeń społecznych, zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, o  ochronie danych, prawo zamówień publicznych, przepisów dotyczących kancelarii i archiwizacji dokumentów,
3) studia podyplomowe z zakresu prawa pracy,
4) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych,
5) umiejętność pracy w zespole, budowania dobrych relacji ze współpracownikami, rozwiązywania problemów, samodzielnego organizowania stanowiska pracy
6) rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność, 
7) umiejętność pracy na komputerze, redagowania pism
8) mile widziana znajomość programu Stream Soft
9) gotowość poszerzania kwalifikacji w zakresie dotyczącym zakresu obowiązków.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Prowadzenie wszystkich spraw kadrowych pracodawcy oraz współpraca przede wszystkim z pracownikami administracyjnymi CUO, a w szczególności:

1)    prowadzenie akt osobowych,
2)    prowadzenie ewidencji czasu pracy, planów urlopów,
3)    przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
4)    przeprowadzanie naborów na wolne stanowiska,
5)    przeprowadzanie służby przygotowawczej dla pracowników,
6)    ustalanie uprawnień pracowników do dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagrody jubileuszowej, dodatku za wysługę lat,
7)    przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia, przyznaniem nagrody, dodatku specjalnego,
8)    kontrola zwolnień lekarskich, w tym ich analiza,
9)    kierowanie pracowników na badania profilaktyczne, szkolenia bhp, szkolenia merytoryczne, przygotowywanie umów dla pracowników podnoszących kwalifikacje zawodowe,
10)  prowadzenie spraw dotyczących ekwiwalentów dla pracowników,
11)  prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi,
12)  przygotowywanie wniosków do PUP o dofinansowanie szkoleń z KFS, o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu, robót publicznych, prac interwencyjnych,
13)  przygotowywanie projektów regulaminów i zarządzeń Dyrektora z zakresu prawa pracy i ich aktualizowanie, 
14)  sporządzanie planów budżetowych dotyczących zatrudnienia w CUO, 
15)  terminowe sporządzanie sprawozdań z zatrudnienia oraz GUS: Z-03, Z-05, Z-06, itp.,
16)  przygotowywanie danych do dokonania odpisu na zfśs,
17)  przygotowywanie umów o pracę i umów zlecenia,
18)  sprawdzanie kandydatów do pracy w CUO na określone stanowiska w rejestrze przestępców seksualnych, 
19)  współudział w przygotowywaniu rzeczowego wykazu akt, instrukcji kancelaryjnej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) miejsce pracy: Centrum Usług Opiekuńczych, pomieszczenie biurowe na I piętrze, brak windy,
2) praca w wymiarze 0,5 etatu
3) 20 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami),
4) przewiduje się zawarcie pierwszej umowy o pracę na tym stanowisku na czas określony
5) specyfikacja pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

V. Wymagane dokumenty:

1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) curriculum vitae,
3) list motywacyjny,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora ds.kadrowo-administracyjnych,
6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
 
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-02-05 14:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym (decyduje data stempla pocztowego);
 
 
c. Miejsce:
miejsce: Centrum Usług Opiekuńczych, ul. Jacka Kaczmarskiego 2, 65- 634 Zielona Góra,
 prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na stanowisko Inspektora ds. kadrowo-administracyjnych w Centrum Usług Opiekuńczych„
 
Dokumenty uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłyną na wyżej wymieniony adres
do dnia 05.02.2024r. do godziny 14:00.

VII. Informacje dodatkowe:

1) aplikacje, które wpłyną do Centrum po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług Opiekuńczych przy ul. Jacka Kaczmarskiego 2  oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Opiekuńczych (bip.cuo.zgora.pl)
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług Opiekuńczych przy ul. Jacka Kaczmarskiego 2  oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Opiekuńczych (bip.cuo.zgora.pl);
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016)
informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze (65- 634) przy
ulicy Jacka Kaczmarskiego 2. Z administratorem można skontaktować się mailowo: kontakt@cuo.zgora.pl lub pisemnie na
adres siedziby administratora.
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się mailowo:
inspektor@4consult.com.pl
3) Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji, na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca
1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie zgody
(art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w przypadku danych dotyczących zdrowia.
4) W związku z przetwarzaniem Pani/ Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane
innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa.
5) Pani/ Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów.
6) Posiada Pani/ Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych,
prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na
podstawia zgody przed jej cofnięciem.
7) Posiada Pani/ Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach
prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy oraz ustawie z dnia 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.
« powrót do poprzedniej strony