ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Usług Opiekuńczych
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: KIEROWNIK DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze ul. Jacka Kaczmarskiego nr 2

Wymiar etatu: CAŁY ETAT

Ilość etatów: 1

Wydział: administracja

Data udostępnienia: 2023-06-12

Ogłoszono dnia: 2023-06-12

Termin składania dokumentów: 2023-06-23 00:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2023

Zlecający: Dyrektor Centrum Usług Opiekuńczych

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. jednolite studia magisterskie lub wyższe studia zawodowe
2. co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym oraz doświadczenie w pracy w placówce żywienia zbiorowego
3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
4. znajomość zasad żywienia i norm żywieniowych,
5. znajomość przepisów i procedur dokumentacji wg  zasad HACCP, GMP/GHP,
6. znajomość przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
7. znajomość obsługi komputera (programy wykorzystywane w codziennej pracy: Word, Office, Excel, Internet - poczta elektroniczna) i urządzeń biurowych,
8. obywatelstwo polskie,
9. pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
10 brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1) dobrze widziane wykształcenie  wyższe o kierunku gastronomicznym, technologii żywienia zbiorowego albo pokrewne umożliwiające wykonywanie zadań na w/w stanowisku lub średnie, policealne albo pomaturalna szkoła gastronomiczna o specjalności technologii żywienia zbiorowego,
2) mile widziana znajomość programu Stream Soft „Handel i Magazyn”,
3) Znajomość i umiejętność stosowania na stanowisku pracy podstaw rachunkowości i przepisów dotyczących gospodarki magazynowej,
4) umiejętność redagowania pism, interpretacja przepisów prawa,
5) umiejętność pracy w zespole ( zarządzanie pracą),
6) predyspozycje osobowościowe tj. umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami, umiejętność samodzielnego organizowania stanowiska pracy, umiejętność delegowania zadań, wysoka kultura osobista;
7) gotowość poszerzania kwalifikacji w zakresie dotyczącym zakresu obowiązków.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

3. Zakres głównych zadań na stanowisku:
1 planowanie i systematyczne zaopatrywanie placówki zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, w: żywność, sprzęt kuchenny, artykuły biurowe oraz środki czystości zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie ewidencji wydawanych towarów,
2. układanie jadłospisów zgodnie z normami żywieniowymi i zasadami żywienia, z uwzględnieniem kaloryczności i gramatury potraw, dostosowanie jadłospisu do potrzeb żywieniowych osób starszych
3. przestrzeganie dziennej stawki żywieniowej i rozliczanie przychodów i rozchodów magazynowych,
4. nadzór i kierowanie pracą obsługi kuchni, kierowców oraz pracownika gospodarczego
5. zapewnienie niezbędnych standardów sanitarnych oraz prowadzenie dokumentacji żywienia,
6, nadzór nad zachowaniem czystości w kuchni, stołówce, pomieszczeniach biurowych oraz na terenie wokół placówki.
 
Szczegółowy zakres obowiązków zostanie określony i przedstawiony osobie, która zostanie zatrudniona na stanowisku kierownika ds. administracyjno – gospodarczych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) praca w wymiarze 1 etatu
2) 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami),
3) przewiduje się zawarcie pierwszej umowy o pracę na tym stanowisku na czas określony
4) specyfikacja pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) curriculum vitae,
3) list motywacyjny,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierownika ds administracyjno - gospodarczych
6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-06-23 00:00:00
b. Sposób:
sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym (decyduje data stempla pocztowego);
c. Miejsce:
Centrum Usług Opiekuńczych, ul. Jacka Kaczmarskiego 2, 65- 634 Zielona Góra,
 prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na stanowisko Kierownika ds. administracyjno - gospodarczych w Centrum Usług Opiekuńczych„

VII. Informacje dodatkowe:

1) aplikacje, które wpłyną do Centrum po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług Opiekuńczych przy ul. Jacka Kaczmarskiego 2  oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Opiekuńczych (bip.cuo.zgora.pl)
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług Opiekuńczych przy ul. Jacka Kaczmarskiego 2  oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Opiekuńczych (bip.cuo.zgora.pl);
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
 
 
Klauzula informacyjna dla osób / kandydatów do pracy
 na stanowisko Kierownika ds. administracyjno-gospodarczych
w Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze
 
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i  2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz. Urz. UE L 119
z 4.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
 
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Jacka Kaczmarskiego nr 2, zwany dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
  2. Inspektorem danych osobowych u Administratora jest Pani Dorota Furmanowicz, e- mail:księgowość@cuo.zgora.pl, tel. 68 326-65-95,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizowania umowy o pracę/umowy cywilnoprawnej i będą udostępnianie inne odbiorcom, tylko na podstawie przepisów prawa, w celu realizacji m. in. obowiązków ubezpieczeń społecznych, zdrowotnego oraz podatkowych,
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1c w związku z m.in. art. 221 Kodeksu Pracy, rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych, kodeksem cywilnym oraz art. 6 ust. 1 a w zakresie danych dobrowolnie przekazanych pracodawcy;
 
 
Posiada Pani/Pan prawo do:
  • żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie danych przekazywanych na gruncie art. 6 ust. 1a; cofnięcie zgody na przetwarzanie danych w szerszym zakresie uniemożliwi realizację zawartej umowy;
  • Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do celów prawidłowego wywiązywania się z obowiązków nałożonych przepisami prawa, tj. dokumentacja płacowa i akta osobowe przez okres 50 lat, dokumentacja pomocnicza, według potrzeb, nie dłużej niż 5 lat. 
« powrót do poprzedniej strony