Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Usług Opiekuńczych
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Szczegóły informacji

ogłoszenie o naborze na stanowiska Kierownika Domu Dziennego Pobytu

Informacja ogłoszona dnia 2009-02-03 14:27:07 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu


                                     Dyrektor Centrum Usług Opiekuńczych 
                                         w Zielonej Górze ul. Witebska nr 2 


                                                   OGŁASZA NABÓR

                               na stanowisko Kierownika Domu Dziennego Pobytu
                                    w Zielonej Górze przy ulicy Reja numer 8


1. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1/ wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe, o kierunku: psychologia, socjologia lub pedagogika – specjalność: opiekuńcza, specjalna, terapeutyczna, rewalidacyjna;
b) min. 10 letni staż pracy;
c) niekaralność;
d) min. 3 lata pracy w bezpośrednim kontakcie z seniorami;
2/ wymagania dodatkowe:
a) oświadczenie o niekaralności;
b) preferowane cechy osobowościowe: samodzielność, kreatywność, empatia, wyrozumiałość,
cierpliwość, odpowiedzialność.

2. zakres odpowiedzialności i uprawnień na stanowisku:
1) odpowiedzialność za realizację zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego CUO, dotyczących Domu Dziennego Pobytu, a w szczególności:
a) organizowanie opieki i zajęć dla osób starszych i chorych, w szczególności dotkniętych otępieniem starczym;
b) zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim przebywającym tam podopiecznym;
c) organizowanie życia kulturalnego dla osób korzystających z usług DDP, w tym organizacja
i udział w różnego rodzaju świętach;
d) prowadzenie ewidencji osób korzystających z usług DDP;
e) zapewnienie wyżywienia oraz zapewnienie właściwej jakości i rzetelnego rozdziału posiłków
(obiady i kolacje dla podopiecznych DDP);
f) zapewnienie odpowiednich warunków pobytu i atmosfery DDP;
g) naliczanie i pobieranie odpłatności za posiłki;
h) przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy, przepisów bhp, p. poż.;
i) nadzór nad stanem higieniczno-sanitarnym pomieszczeń DDP;
j) odpowiedzialność i prawidłowe zabezpieczenie mienia placówki;
k) współpraca z pracownikami socjalnymi w celu rozpoznania i zaspokojenia potrzeb wszystkich
podopiecznych;
l) współpraca z przedsiębiorcami i podmiotami gospodarczymi w celu pozyskania dodatkowych
funduszy i darowizn pozwalających na rozszerzenie działalności DDP;
2) uprawnienia:
a) przyjmowanie podopiecznych kierowanych do DDP;
b) współpraca z rodzinami podopiecznych;
c) współpraca ze specjalistami koniecznymi do zapewnienia prawidłowej opieki podopiecznym;
d) organizowanie i nadzór nad pracą pracowników zatrudnionych w DDP.

3. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy wg znormalizowanego druku;
2) życiorys;
3) list motywacyjny;
4) kserokopie dyplomów świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata;
6) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata;
7) kserokopie zaświadczeń ukończonych kursach, szkoleniach, itp.

4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) Termin: 13 luty 2009;
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
3) miejsce:
a) Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze ul. Witebska numer 2, 65-634 Zielona Góra, pokój nr 3 (kadry)
b) jeśli dokumenty zostaną przesłane pocztą prosimy o dopisanie na kopercie słów: „Nabór na stanowisko Kierownika Domu Dziennego Pobytu”.

5 Dodatkowe informacje:
1) kontakt: tel. 326 65 95, 454 63 60
2) aplikacje, które wpłyną do Centrum Usług Opiekuńczych po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
3) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług Opiekuńczych przy ul. Witebskiej 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Opiekuńczych (www.bip.cuo.zgora.pl).
4) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się zostaną odesłane pocztą.


                                                                          Dyrektor Centrum Usług Opiekuńczych
                                                                                    Elżbieta Sochacka






Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Usług Opiekuńczych
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Frątczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-02-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Frątczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-02-03 14:26:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-02-03 14:27:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-02-03 14:27:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
11526 raz(y)